مطلب ویژه ویدیو

دوره بازاریابی دیجیتال (با دوبله فارسی) – رایگان

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از طریق کانال‌های دیجیتال چه آنلاین و چه غیرآنلاین انجام می‌شود. در این روش، از تمامی ظرفیت‌ها و کانال‌های ممکن و موجود در دنیای دیجیتال استفاده می‌شود تا اطلاعات به مشتری یا مصرف‌کننده رسانده شود.پس اگر دقت بفرمایید، بازاریابی دیجتال محدود به اینترنت و یا رسانه‌های الکترونیکی نیست.

به بیان دیگر، بازاریابی دیجیتال از دو بخش یا دو فرآیند تشکیل شده است: فشار و کشش.

بخش فشار فرآیندی است که به مصرف‌کننده دسترسی ایجاد می‌کند و بر او تأثیر می‌گذارد. در مقابل بخش کشش فرآیندی است که شما انجام می‌دهید تا زمانی که مصرف‌کننده به دنبال شما گشت شما را بیابد.

پس نتیجه می‌گیریم:

بازاریابی دیجیتال یعنی دستیابی به اهداف بازاریابی با استفاده از روش‌ها و ابزارهای دنیای فناوری دیجیتال.

 بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱:

بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۲:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۳:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۴:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۵:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۶:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۷:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۸:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۹:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱۰:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱۱:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱۲:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱۳:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱۴:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱۵:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱۶:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱۷:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱۸:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱۹:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۲۰:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۲۱:
دوره بازاریابی دیجیتال – قسمت ۲۲:
دوره بازاریابی دیجیتال – قسمت ۲۳:
دوره بازاریابی دیجیتال – قسمت ۲۴:
دوره بازاریابی دیجیتال – قسمت ۲۵:
دوره بازاریابی دیجیتال – قسمت ۲۶:
دوره دیجیتال مارکتینگ – قسمت ۲۷:
دوره دیجیتال مارکتینگ – قسمت ۲۸:
دوره دیجیتال مارکتینگ – قسمت ۲۹:
دوره دیجیتال مارکتینگ – قسمت ۳۰:
دوره دیجیتال مارکتینگ – قسمت ۳۱:
دوره دیجیتال مارکتینگ – قسمت ۳۲:
دوره دیجیتال مارکتینگ – قسمت ۳۳:
دوره دیجیتال مارکتینگ – قسمت ۳۴:
/صباویژن
این مطالب رو از دست ندید:

درباره نویسنده

محمدجعفر (عادل) بزرگ بشر

چون همیشه به حل مسئله و عارضه‌یابی علاقه داشته‌ام، عاشق ماجراجویی در دنیای فرایندی شدم. دلیل این انتخابم را در صحبت‌های آقای دمینگ می‌توان یافت که می‌گوید: 85 درصد مشکلات سازمان، نتیجه فرآیندها، ساختار و مکانیزم‌های کنترل است. گویا در این دنیا، چیزهای زیادی برای بهبود وجود دارد!
البته برحسب نیازم، برای رشد کسب و کارهایی که در آن بوده‌ام، دانش و تجربه خوبی در مارکتینگ نیز دارم :)

۲ نظر

    • سلام
      تشکر فراوان بابت اینکه اطلاع دادید
      تمامی لینک ها اطلاح شد، همچنین ۵ قسمت به انتهای مطلب اضافه گردید.

ارسال دیدگاه