کتاب

کتاب “دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک”

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک

مهندسی صنایع// کارشناسان زیادی معتقدند که آیندۀ بازاریابی متعلق به دیجیتال مارکتینگ است و به زودی رسانه‌های دیجیتالی جایگزین روش های سنتی بازاریابی خواهد شد.

 خلاصه‌ای از کتاب:
گروه تبلیغاتی تلفن‌همراه «عدد» این کتاب را برای موفقیت هرچه بیشتر کسب‌وکار شما جمع‌آوری و ترجمه کرده است. در این کتاب متدهای مختلف دیجیتال مارکتینگ به زبانی ساده و با مثال‌های ملموس توضیح داده شده است.

دانلود فایل

درباره نویسنده

فاطمه انتظار

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه تهران.
دارای سابقه برنامه ریزی تولید پوشاک در گروه کارخانجات هپی لند (منطقه آزاد انزلی).
پژوهش در زمینه ارزیابی عملکرد برونسپاری در سازمان ها.
انجام پروژه ارزیابی کارو زمان در کارخانه سیمکو لاهیجان.
انجام پروژه صف در کانون بازنشستگان شهرستان رشت و ارائه پیشنهادات اجرایی.

نظر داد