کتاب

کتاب آموزشی” ایمنی در انبار”

ایمنی انبار

ایمنی در انبار

مهندسی صنایع//  مقدمه ای بر آنچه کتاب آموزشی ” ایمنی در انبار” در اختیار ما قرار می دهد:

امروزه حوادث ناشی از کار و پیامدهای ناشی از آن به یکی از مشکلات در جوامع مختلف تبدیل شده است. این حوادث در صنعت ساخت و ساز شدت بالاتری داشته و از نظر اقتصادی نیز هزینه های بالایی را برای دولت ها ایجاد می کند. لذا در سالهای اخیر تلاشهای زیادی در سطح جهان برای یافتن راه حل های مناسب جهت افزایش ایمنی و درنتیجه کاهش حوادث صورت گرفته است بااینحال این فعالیتها در کشورهای درحال توسعه در حد مطلوب نبوده و نیاز به توجه بیشتر در این حوزه حس می شود از جمله بخشهای حادثه خیز در این حوزه انبارها هستند که پتانسیل بالایی برای بروز حوادث دارند در حالی که فرایندهای انبارداری از تأثیرگذارترین عوامل در موفقیت و یا شکست پروژه ها محسوب می گردند یکی از بهترین راهکارها برای کاهش حوادث ناشی از کار توجه به اصول ایمنی و مسائل مربوط به آن می شود.

در نهایت راهکارهای مبتنی بر رعایت اصول ایمنی برای رفع این مشکلات به طور کامل شرح داده تا به چگونگی عملکرد آن در محیط انبار پرداخته شود.
در این مجموعه سعی شده است ابتدا در مورد انبارها به طور خلاصه توضیحاتی داده شود سپس در مورد مسائل ایمنی مرتبط با نگهداری مواد و کالاها و تجهیزات و نیروی انسانی انبار و کلاً عملیات انبارداری ایمن به تفصیل مطالبی ارائه گردد.

این کتاب را به همه ی افرادی که در بخش صنعت فعالیت دارند و یا در این زمینه در حال مطالعه می باشند توصیه می کنیم.

دانلود فایل

درباره نویسنده

فاطمه انتظار

فاطمه انتظار هستم، کارشناس ارشد مهندسی صنایع و سردبیر سایت sanaaie.ir. فعالیت اصلی من محتوانویسی و ویراستاری در زمینه‌های مختلف است. اما در این سایت هدفم این است که مطالب مفید و آموزشی مناسبی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشتۀ صنایع انتشار دهم و مسیر موفقیت آن‌ها را با افزایش مهارت‌هایشان هموار کنم.

یک نظر

  • سلام…مالک یا مالکین این سایت خیلی بامعرفت وسخاوتمند هستند.خدااجرشون بده که زکات علم میدن ومارودراین کتابها شریک میکنند.دمشون گرم.

ارسال دیدگاه