بخش نرم افزاری ویدیو

صفر تا ۱۰۰ آموزش نرم افزار بیزاجی / Bizagi

آموزش نرم افزار بیزاجی

آموزش نرم افزار بیزاجی / Bizagi

مهندسی صنایع// با دیدن این فیلم آموزشی میتوانید به راحتی نرم افزار را نصب و اجرا کنید و با محیط نرم افزار و ساخت فرآیند از ابتدا تا انتهای آن آشنا شوید. همچنین با مثالهای مطرح شده در فیلم، میتوانید به راحتی خودتان فرآیندی را ایجاد و سپس تکمیل و اجرا کنید

معرفی نرم افزار Bizagi / بیزاجی

نرم افزار Bizagi یکی از سیستم های مدیریت فرآیند کسب و کار یا BPMS است که دارای محیط کاربر پسندی است. بیزاجی در دو نسخه ی Java/Oracle و dotNet/SqlServer از طرف شرکت آمریکایی ارائه شده است.

نکته قابل توجه ارائه ی نسخه ی Bizagi Suite  به صورت رایگان و جهت تست می باشد. البته باید توجه داشته باشید این نسخه تنها محدودیت تعریف ۵۰ کاربر دارد و شما می توانید برای تست یا مقاصد آموزشی و … از آن استفاده کنید ولی اجازه ی استفاده تجاری از این نسخه داده نشده است.

جهت دانلود نرم افزار BPMS  این شرکت به آدرس www.bizagi.com  مراجعه کنید. قابل ذکر است که به خاطر بعضی سودجویی ها در ایران از این نرم افزار این شرکت در صورتیکه تشخیص دهد شما از ایران به سایت آنها وارد شده اید اجازه ی دستری به نرم افزار را نخواهد داد. لذا برای دانلود این نرم افزار باید از نرم افزارهای تغییر آیپی استفاده کنید!

خبر خوب اینکه نرم افزار مدلساز فرآیندهای این شرکت تحت عنوان Bizagi Modeler  با لایسنس استفاده رایگان ارائه شده است.

منبع: مدرسه مدیریت فرآیند (bpmtraining.net)

درباره نویسنده

محمدجعفر (عادل) بزرگ بشر

کارشناس ارشد اتوماسیون فرایندهای کسب و کار با پلتفرم Bizagi

یک نظر

  • باسلام. بنده برای پروژه کسر خدمت نیاز به چند نمونه مدل های مرجع bpmn و بهترین ها در جهان هستم. شما میتونید راهنمایی و کمکم کنید یا به صورت پروژه ای همکاری کنیم؟

ارسال دیدگاه