کتاب

دانلود رایگان کتاب بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ به زبان فارسی (نسخه کامل و خلاصه)

کتاب بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ

کتاب بازاریابی کاتلر

کتاب بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ؛ فيليپ كاتلر را بسياری از صاحب نظران به عنوان پدر بازرگانی نوين ميشناسـند. اوج نبوغ او در تـدريس مفـاهيم نـوين بازاریابی را می توان در كتاب اصول بازاریابی ديد.

او پروفسور ممتاز مورد تأييد اس. سي. جانسون اند سـان در زمينـه بازاريابی بين الملل بوده و در دانشكده مديريت كلوگ دانشگاه نورت وِست تدريس ميكند. او مدرك كارشناسی ارشـد را از دانشـگاه شيكاگو و مدرك دكترا را از دانشگاه ام آی تی در زمينه اقتصاد دريافت كـرد.

کتاب بازاریابی کاتلر معـروفتـرين و پـر اسـتفاده تـرين كتـاب در دانشكدههای مديريت است. او بيش از 20كتاب موفق ديگر و بالغ بر 100مقاله در نشريات معتبر به چاپ رسـانده اسـت.

 

بازاریابی چیست؟

بازاریابی در یک کلام، مدیریت رابطه سودمند با مشتری است. هدف بازاریابی ایجاد ارزش برای مشتری و جذب ارزش در ازای ارزش ایجاد شده است. در بین فعالیتهای مختلف کسب و کار، بیش از همه بازاریابی با مشتری سر و کار دارد. بعضی افراد تصور می کنند که بازاریابی تنها تبلیغ کردن و فروش است. اما ما هر روزه با پیام های بازرگانی تلویزیونی، نام های پستی، آگهی های تبلیغاتی در روزنامه ها و اینترنت بمباران می شویم؛ بنابراین فروش و تبلیغات تنها قسمت نمایان روشهای بازاریابی است که همچون یک قطعه یخ شناور، نیمه نمایان آن بسیار کمتر از کل آن می باشد.

در بين فعاليتهاي مختلف كسب و كار، بيش از همه بازاريابی با مشتري سر و كار دارد. با اينكه به زودي بازاريابي را بـا جزئيـات بيشتري تعريف خواهيم كرد، اما سادهترين تعريف در يك جمله ميتواند اينگونه باشـد: بازاريـابی، مـديريت رابطـه سـودآور بـا مشتري است. هدف دوگانه بازاريابی، جذب مشتريان جديد با ارائه ارزش بالاتر و حفظ مشتريان فعلی به وسيله جلـب رضـايت آنها است.

در تعريفي جامع تر، بازاريابي فرآيندی اجتماعی و مديريتی است كه به وسيله آن، هر فرد نيازها و خواسته هاي خـود را از طريق تبادل ارزش با ديگران برآورده ميسازد. به زباني ساده تر، بازاريابي شامل ايجاد رابطهاي تبادلي و پـر ارزش بـا مشـتري است. بنابراين، ما بازاريابي را بدين صورت تعريف ميكنيم: بازاريابي فرايندي است كه در آن شركت براي مشتري ارزش ايجاد كرده و رابطه مستحكمي با او برقرار كند تا بتواند در عوض از مشتري ارزش دريافت كند.

دانلود کتاب بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ به زبان فارسی (نسخه کامل فصل‌های 1 تا 12):

 

دانلود خلاصه کتاب اصول بازاریابی کاتلر به زبان فارسی (فصل‌های 1 تا 24):

6 نظر

ارسال دیدگاه