مطلب ویژه ویدیو

Parallel Scope در بازاریابی دیجیتال

مفهوم Parallel Scope در بازاریابی دیجیتال

Parallel Scope / پارالل اسکوپ

حوزه موازی یا Parallel Scope در بازاریابی دیجیتال برای محصولات و خدمات مختلف از جمله محصول یا خدمتی که نوآورانه باشد قابل استفاده است. گاهی نمی خواهیم دیگران بدانند که چه محصولی را ارائه خواهیم کرد، گاهی، خود ایده مهم نیست، فقط رقبای جدی در همان حوزه وجود دارند. در این شرایط، برای عبور از اقیانوس قرمز و ورود به اقیانوس آبی، یکی از راهکارها، Parallel Scope (پارالل اسکوپ) است.

دانلود ویدیو

/عادل طالبی

درباره نویسنده

محمدجعفر (عادل) بزرگ بشر

چون همیشه به حل مسئله و عارضه‌یابی علاقه داشته‌ام، عاشق ماجراجویی در دنیای فرایندی شدم. دلیل این انتخابم را در صحبت‌های آقای دمینگ می‌توان یافت که می‌گوید: 85 درصد مشکلات سازمان، نتیجه فرآیندها، ساختار و مکانیزم‌های کنترل است. گویا در این دنیا، چیزهای زیادی برای بهبود وجود دارد!
البته برحسب نیازم، برای رشد کسب و کارهایی که در آن بوده‌ام، دانش و تجربه خوبی در مارکتینگ نیز دارم :)

ارسال دیدگاه