مدیریت ارتباط با مشتری CRM
CRM گاهی اوقات تصور می شود تنها یک ابزار نرم افزاری است، ولی در واقع چیزیست که به شما و فعالیت تجاری تان کمک می کند تا بر مشتریان خود تمرکز داشته باشید. سیستمی جهت گردآوری و یکپارچهسازی اطلاعات، فعالیتها و فرآیندهای مرتبط با مشتریان، تامین کنندگان، CRM شرکای تجاری و سازمانهای زیرمجموعه به منظور تجزیه و تحلیل و بهره برداری موثر و هدفمند از آنهاست. این اطلاعات و فرآیندها میتواند در رابطه با فروش، بازاریابی، خدمات، پشتیبانی، نیازها و حساسیتهای بازار و … باشد.
این مطلب رو از دست ندید: