جزوه آموزشی

فایل آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

CRM گاهی اوقات تصور می شود تنها یک ابزار نرم افزاری است، ولی در واقع چیزیست که به شما و فعالیت تجاری تان کمک می کند تا بر مشتریان خود تمرکز داشته باشید. سیستمی جهت گردآوری و یکپارچهسازی اطلاعات، فعالیتها و فرآیندهای مرتبط با مشتریان، تامین کنندگان، CRM شرکای تجاری و سازمانهای زیرمجموعه به منظور تجزیه و تحلیل و بهره برداری موثر و هدفمند از آنهاست. این اطلاعات و فرآیندها میتواند در رابطه با فروش، بازاریابی، خدمات، پشتیبانی، نیازها و حساسیتهای بازار و … باشد.

دانلود فایل آموزشی CRM

 

این مطلب رو از دست ندید:

فایل آموزشی راهکارهای ارتباط موثر با مشتری

درباره نویسنده

محمدجعفر (عادل) بزرگ بشر

چون همیشه به حل مسئله و عارضه‌یابی علاقه داشته‌ام، عاشق ماجراجویی در دنیای فرایندی شدم. دلیل این انتخابم را در صحبت‌های آقای دمینگ می‌توان یافت که می‌گوید: 85 درصد مشکلات سازمان، نتیجه فرآیندها، ساختار و مکانیزم‌های کنترل است. گویا در این دنیا، چیزهای زیادی برای بهبود وجود دارد!
البته برحسب نیازم، برای رشد کسب و کارهایی که در آن بوده‌ام، دانش و تجربه خوبی در مارکتینگ نیز دارم :)

ارسال دیدگاه