هنر مزیت شناسی استراتژیک:
مهندسی صنایع// در هر بازار رقابتی، متعاملین که ارائه کنندگان کالا و خدمات هستند، سعی می کنند با استفاده از ابزارهایی مانند ایجاد تمایز در کیفیت یا قیمت و یا نحوره ارائه و غیره، توجه مشتریان را به خود جلب کنند و کالا و خدمات خود را بیش از دیگران بفروشند.
برای ایجاد این تمایزات، شرکت باید استراتژی هایی را به کار گیرد که بتوانند آن را از سایر رقبا پیش اندازد. اما نکته مهم اینجا است که هر کدام از این استراتژی ها لزوما نیازمند وجود مزیت هایی رقابتی در سازمان است که استراتژی بتواند بر آن تکیه کند و مو ثر واقع شود. این فایل به آموزش هنر مزیت شناسی استراتژیک می پردازد.