جزوه آموزشی

دانلود جزوه برنامه ریزی حمل و نقل و جزوه کنترل موجودی ۱

 جزوه های برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودیهای (۱) و برنامه ریزی حمل و نقل 
 
دانلود جزوه برنامه ریزی حمل و نقل و جزوه کنترل موجودی ۱
 

کنترل موجودی:

جزوه کنترل موجودی ۱ ؛ کنترل موجودی کالا فن نگهداری موجودی کالا در سطح مطلوب است. معمولا در سازمان‌های تولیدی، به دلیل وجود مواد اولیه و قطعات و موجودی‌های در جریان، نقش کنترل موجودی مشهودتر است. در سازمان‌های بازرگانی و فروشگاه‌ها نیز کنترل موجودی نقش مهمی دارد. زیرا محصول ارائه شده نیازمند مدیریت است. کنترل موجودی را می‌توان چنین تعریف کرد:

کنترل موجودی، جریانی است که ضمانت می‌کند اقلام و موجودی فروشگاه یا موسسه بازرگانی با در نظر گرفتن زمان، مکان، تعداد، کیفیت و هزینه برای مشتریان به موقع تدارک شود.

 

جزوه تایپی درس کنترل موجودی ۱ موسسه پارسه

دانلود فایل

جزوه تایپی درس کنترل موجودی ۱ براساس کتاب دکتر شیرمحمدی

جزوه تایپی درس کنترل موجودی (۱) از استاد جوانمردی

دانلود فایل

 

برنامه ریزی حمل و نقل

در تمام جوامع حمل و نقل، اعم از شهری یا بین شهری، نقش عمده ای را در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی بعهده دارد. هیچ جامعه ای بدون یک سیستم حمل و نقل قابل قبول پیشرفته و برنامه ریزی شده، براساس احتیاجات معقول آن جامعه، نمی تواند شاهد پیشرفت در زمینه های فوق بوده و قادر به رقابت با جوامع دیگر داشته باشد.

علاوه بر این میزان سرمایه گذاری که معمولاً در زمینه های حمل و نقل و ترافیک بعمل آمده و می آید ارقام بسیار بزرگ و قابل توجهی را تشکیل می دهد لذا بدون توجه به مسائل علمی و برنامه ریزی های صحیح بازده این سرمایه ها ناچیز و باعث حیف و میل اموال عمومی می گردد. امروزه حمل و نقل و ترافیک در زندگی فرد فرد افراد جامعه موثر بوده و اثرات مختلفی در محیط زیست و سلامت جامعه دارد.

 

برای دانلود جزوه برنامه ریزی حمل و نقل بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود جزوه

درباره نویسنده

محمدجعفر (عادل) بزرگ بشر

کارشناس ارشد اتوماسیون فرایندهای کسب و کار با پلتفرم Bizagi

ارسال دیدگاه