جزوه آموزشی مطلب ویژه

دستورالعمل نحوه تدوین گزارش پیشرفت پروژه

پیشرفت

مهندسی صنایع//  دستورالعمل نحوه تدوین گزارش پیشرفت پروژه:

تهیه و تدوین گزارشات پیشرفت ماهیانه و مستندسازی وقایع پروژه بخشی از الزامات چرخه حیات هر پروژه بوده و اتخاذ تصمیمات مدیریتی و راهبری بهتر آن را تسهیل می نماید.

از سوی دیگر،تعریف پلات فرم مشترک ارائه گزارشات ادواری به تسریع استفاده از مندرجات آنها کمک نموده وسلامت تجزیه و تحلیل داده ها را در سطوح بالاتری از کیفیت تضمین می نماید. ضرورت استانداردسازی ساختار تهیه و تدوین گزارشات به طور اخص به هنگام مدیریت سبد پروژه ها خودنمائی خواهد کرد.
به همین منظور سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران با استفاده از تکنیک های گسترده مدیریت پروژه و استانداردهای بین المللی مطرح، اقدام به تعریف ساختاری مشترک جهت تدوین و ارائه گزارشات ادواری پیشرفت پروژه ها نموده و امیدوار است که با همکاری مهندسین مشاور همکار بتواند، بهبود قابل ملاحظه ای را در فرایند مدیریت کلان مجموعه پروژه های خود ایجاد نماید.
بدیهی است دقت در رعایت ضوابط این دستورالعمل، ضمن تسریع در تحقق اهداف کلان برنامه ریزی سازمان موجب می گردد که مدارک حاصل از آن به شکلی قابل استفاده تر در اختیار متولیان امور مربوطه قرار گیرد.

در اینجا  نحوه‌ی تدوین گزارش ماهیانه پیشرفت پروژه آموزش داده شده است:

دانلود فایل

درباره نویسنده

فاطمه انتظار

فاطمه انتظار هستم، کارشناس ارشد مهندسی صنایع و سردبیر سایت sanaaie.ir. فعالیت اصلی من محتوانویسی و ویراستاری در زمینه‌های مختلف است. اما در این سایت هدفم این است که مطالب مفید و آموزشی مناسبی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشتۀ صنایع انتشار دهم و مسیر موفقیت آن‌ها را با افزایش مهارت‌هایشان هموار کنم.

۲ نظر

  • سرکار خانم مهندس
    بادرود خدمت جنابعالی و سپاسگزاری از ارایه مطالب ارزشمند و تحقیقاتی بدون هیچ گونه چشم داشتی بنده مسعود صالحی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع گرایشsystem optimizationخیلی استفاده کردم از مطالبتون برای دانشجویان مقیم استانبول
    با سپاس

    • سلام. درود بر شما. خوشحالیم که از خدمات ما رضایت دارید و به دیگران هم معرفی می کنید.

ارسال دیدگاه