پروژه های دانشجویی مطلب ویژه

فایل آموزشی پروژه ” زمان سنجی “

زمان سنجی

پروژه زمانسنجی

مهندسی صنایع//  ” زمانسنجی” عبارت است ازتکنیک های مختلف به منظور تعیین زمان لازم برای یک اپراتور واجد شرایط که کار مشخصی را درسطح کارایی معین انجام می دهد.

در راستای رسیدن به اهداف سازمانی در هر محیط، زمان سنجی یک راه حل بسیار کار گشاست. تکنیک ها و روشها در آن قابلیت انعطاف بالایی دارد و اکثریت مهندسین صنایع با بهره گیری از این تکنیک ها به بهینه سازی زمان و هزینه می پردازند.

با توجه به اهمیت تسلط بر این شیوه، پروژه ی ” زمان سنجی در کارخانه  تولید کننده تیرهای بتنی ” را در اختیارتان قرار داده‌ایم.

این پروژه شامل نمودار فرایند عملیات(opc)، جانمایی کارخانه(layout)، دیاگرام جریان(FD )، جداول مربوط به زمانسنجی، جدول زمان مشاهده شده، جدول زمان هر یک از عناصر، جدول خلاصه نتایج، جدول محاسبه نهایی بیکاریهای مجاز و جدول محاسبات استاندارد می باشد.

دانلود فایل

 

فیلم آموزش کامل زمان سنجی (رویکرد صنعت محور)

با توجه به درخواست دوستان عزیز فیلم آموزش زمان سنجی با دو تکنیک زمان سنجی با کرنومتر و زمان سنجی Basic most تهیه شد. همچنین آموزش استفاده از خروجی این دو تکنیک در نرم افزار FLB آموزش داده شده است.

این دو روش پرکاربردترین تکنیک های زمانسنجی می باشند و در ۹۹% شرکت ها و کارخانجات از این دو تکنیک استفاده می شود.
این آموزش به صورت کامل این دو روش را توضیح داده است و با مثال در اکسل و نرم افزار FLB پیاده سازی نموده است.

💎 اگر قصد شرکت در مصاحبه استخدامی شرکت ها و کارخانجات و یا کسب تخصص در زمینه زمانسنجی را دارید این ویدیو آموزشی را تهیه نمایید.

💎 مثال ها و فرم هایی که در این آموزش توضیح داده شده است همگی مثال های واقعی از صنعت است.

⏰ مدت زمان آموزش: ۳ ساعت

لینک تهیه آموزش کامل :
http://sanaye20.ir/product/timestudy

درباره نویسنده

فاطمه انتظار

فاطمه انتظار هستم، کارشناس ارشد مهندسی صنایع و سردبیر سایت sanaaie.ir. فعالیت اصلی من محتوانویسی و ویراستاری در زمینه‌های مختلف است. اما در این سایت هدفم این است که مطالب مفید و آموزشی مناسبی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشتۀ صنایع انتشار دهم و مسیر موفقیت آن‌ها را با افزایش مهارت‌هایشان هموار کنم.

یک نظر

ارسال دیدگاه