جزوه آموزشی

فایل آموزشی صدای مشتری

صدای مشتری

صدای مشتری:

مهندسی صنایع// امتیازهایی که سازمان از طریق مشتری مداری بدست می آورد عبارت است از :
۱.زمان و ارزش های مشتریان در نظر گرفته می شود.
۲.تولید با توجه به نیاز مشتریان انجام می گیرد و در نتیجه خطر ریسک اقتصادی کاهش می یابد.
۳.نیاز مشتریان با توجه به منافع سازمان و ارزش های جامعه در نظر گرفته می شود.
در دنیای پر رقابت امروز شرکتی که پیش از تولید محصولات خود نیازها و خواسته های مشتریان را بررسی نماید احتمال موفقیت بالایی دارد. در این فایل هر کدام از ارزشهایی که از طریق مشتری مداری برای سازمان بوجود می آید و همچنین نحوه ایجاد ارزش به تفصیل توضیح داده شده است.

دانلود فایل

درباره نویسنده

فاطمه انتظار

فاطمه انتظار هستم، کارشناس ارشد مهندسی صنایع و سردبیر سایت sanaaie.ir. فعالیت اصلی من محتوانویسی و ویراستاری در زمینه‌های مختلف است. اما در این سایت هدفم این است که مطالب مفید و آموزشی مناسبی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشتۀ صنایع انتشار دهم و مسیر موفقیت آن‌ها را با افزایش مهارت‌هایشان هموار کنم.

ارسال دیدگاه