بخش نرم افزاری

آموزش نرم افزار Primavera P6

آموزش نرم افزار P6

نرم افزار P6

آموزش نرم افزار Primavera P6 ؛ نرم‌افزار Primavera P6 Professional Project Management که به اختصار Primavera P6 نامیده می شود، به صورت جامع بر کار سازمان‌های پروژه مدار به منظور مدیریت چرخه کامل پروژه‌ها و پورتفولیوها که دربرگیرنده همه پروژه‌های کوچک و بزرگ سازمان است تمرکز دارد.

پروژه‌هایی که تاکنون با محصولات خانواده پریماورا مدیریت و کنترل شده‌اند رقمی بالغ بر ۶ تریلوین دلار برآورد می‌شوند. شرکت‌ها به راهکار مدیریت پروژه پریماورا رو می‌آورند تا آنها را کمک نماید تصمیمات بهتری برای مدیریت پورتفولیوها اتخاذ نمایند، ریسک‌ها و فرصت‌های مرتبط با پروژه‌ها را ارزیابی کنند و مشخص نمایند آیا منابع کافی با مهارت‌های لازم را جهت انجام کار در اختیار دارند یا خیر.

این راهکارهای در نوع خود بینظیر توانایی‌های لازم برای کنترل و اجرای پروژه‌ها را جهت تکمیل موفقیت‌آمیز پروژه‌ها در زمان تعیین شده، طبق بودجه معین و مطابق کیفیت تعیین شده را مهیا می‌سازند.

نرم افزار Primavera P6 دقیقا همان ابزاری را که طراحان و برنامه ریزان صنعتی نیاز دارند یعنی کنترل جامع و یکپارچه بر کل پروسه طراحی تا اجرای پروژه را در اختیارشان قرار می دهد.

این برنامه به منظور مدیریت و بررسی پروژه های بزرگ، پیچیده و چندین کاربره طراحی شده است و می تواند همزمان بیش از ۱۰۰ هزار فعالیت را کنترل کند. در ضمن پریماورا محدودیتی در تعداد برنامه های هدف و منابع تعریف شده ندارد.

دانلود آموزش

مطلب پیشنهادی:

آموزش نرم افزار MSP به زبان ساده + آموزش پیشرفته

معرفی نرم افزارهای کاربردی برای مهندسان صنایع

درباره نویسنده

محمدجعفر (عادل) بزرگ بشر

کارشناس ارشد اتوماسیون فرایندهای کسب و کار با پلتفرم Bizagi

یک نظر

  • سلام ،آیا کلاسهای آموزشی حضوری دارین ؟ آموزش برنامه های p6و msp و …. مهندسی عمران ؟؟ اگه هست مدت زمان و هزینه رو میشه بفرمایین ،مرسی

ارسال دیدگاه