بخش نرم افزاری ویدیو

ویدیو آموزشی ایجاد فهرست اتوماتیک در Word

فهرست اتوماتیک در Word

فهرست اتوماتیک در Word

در این ویدئو به شما نحوه ایجاد یک فهرست در نرم افزار Word آموزش داده می شود . فهرستی که در آن سرفصلهای اصلی، عنوان یا تیترها و همچنین تیترهای زیر مجموعه قرار داشته باشد همچنین به شما آموزش داده می شود که چگونه بتوانید بعد از هر بار ویرایش مطلب، با چند کلیک ساده بتوانید این فهرست و شماره صفحات آن را بروزرسانی کنید.

درباره نویسنده

محمدجعفر (عادل) بزرگ بشر

مسلط به نرم افزار msp و تدریس آن - همچنین مسلط به نرم افزار های: minitab - Primavera P6 - مهارت های هفت گانه ICDL - فتوشاپ - دارای مدرک شبکه و iso 9001:2008 TUV آلمان - سخنرانی آسانسوری- مدیریت ارتباط با مشتری - متقاعد سازی - مسلط به مباحث مدیریت فرآیند کسب و کار BPM- کار با زبان مدلسازی استاندارد BPMN

یک نظر

نظر داد