جزوه آموزشی

فایل آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

CRM گاهی اوقات تصور می شود تنها یک ابزار نرم افزاری است، ولی در واقع چیزیست که به شما و فعالیت تجاری تان کمک می کند تا بر مشتریان خود تمرکز داشته باشید. سیستمی جهت گردآوری و یکپارچهسازی اطلاعات، فعالیتها و فرآیندهای مرتبط با مشتریان، تامین کنندگان، CRM شرکای تجاری و سازمانهای زیرمجموعه به منظور تجزیه و تحلیل و بهره برداری موثر و هدفمند از آنهاست. این اطلاعات و فرآیندها میتواند در رابطه با فروش، بازاریابی، خدمات، پشتیبانی، نیازها و حساسیتهای بازار و … باشد.

دانلود فایل آموزشی CRM

 

این مطلب رو از دست ندید:

فایل آموزشی راهکارهای ارتباط موثر با مشتری

درباره نویسنده

محمدجعفر (عادل) بزرگ بشر

مسلط به نرم افزار msp و تدریس آن - همچنین مسلط به نرم افزار های: minitab - Primavera P6 - مهارت های هفت گانه ICDL - فتوشاپ - دارای مدرک شبکه و iso 9001:2008 TUV آلمان - سخنرانی آسانسوری- مدیریت ارتباط با مشتری - متقاعد سازی - مسلط به مباحث مدیریت فرآیند کسب و کار BPM- کار با زبان مدلسازی استاندارد BPMN

نظر داد