مطلب ویژه ویدیو

Parallel Scope در بازاریابی دیجیتال

مفهوم Parallel Scope در بازاریابی دیجیتال

مهندسی صنایع// حوزه موازی یا Parallel Scope در بازاریابی دیجیتال برای محصولات و خدمات مختلف از جمله محصول یا خدمتی که نوآورانه باشد قابل استفاده است. گاهی نمی خواهیم دیگران بدانند که چه محصولی را ارائه خواهیم کرد، گاهی، خود ایده مهم نیست، فقط رقبای جدی در همان حوزه وجود دارند. در این شرایط، برای عبور از اقیانوس قرمز و ورود به اقیانوس آبی، یکی از راهکارها، Parallel Scope (پارالل اسکوپ) است.

دانلود ویدیو

/عادل طالبی

درباره نویسنده

محمدجعفر (عادل) بزرگ بشر

مسلط به نرم افزار msp و تدریس آن - همچنین مسلط به نرم افزار های: minitab - Primavera P6 - مهارت های هفت گانه ICDL - فتوشاپ - دارای مدرک شبکه و iso 9001:2008 TUV آلمان - سخنرانی آسانسوری- مدیریت ارتباط با مشتری - متقاعد سازی - مسلط به مباحث مدیریت فرآیند کسب و کار BPM- کار با زبان مدلسازی استاندارد BPMN

نظر داد