جزوه آموزشی

فایل آموزشی صدای مشتری

صدای مشتری

امتیازهایی که سازمان از طریق مشتری مداری بدست می آورد عبارت است از :
1.زمان و ارزش های مشتریان در نظر گرفته می شود.
2.تولید با توجه به نیاز مشتریان انجام می گیرد و در نتیجه خطر ریسک اقتصادی کاهش می یابد.
3.نیاز مشتریان با توجه به منافع سازمان و ارزش های جامعه در نظر گرفته می شود.
در دنیای پر رقابت امروز شرکتی که پیش از تولید محصولات خود نیازها و خواسته های مشتریان را بررسی نماید احتمال موفقیت بالایی دارد. در این فایل هر کدام از ارزشهایی که از طریق مشتری مداری برای سازمان بوجود می آید و همچنین نحوه ایجاد ارزش به تفصیل توضیح داده شده است.

دانلود فایل

درباره نویسنده

فاطمه انتظار

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه تهران.
دارای سابقه برنامه ریزی تولید پوشاک در گروه کارخانجات هپی لند (منطقه آزاد انزلی).
پژوهش در زمینه ارزیابی عملکرد برونسپاری در سازمان ها.
انجام پروژه ارزیابی کارو زمان در کارخانه سیمکو لاهیجان.
انجام پروژه صف در کانون بازنشستگان شهرستان رشت و ارائه پیشنهادات اجرایی.

نظر داد