کتاب مطلب ویژه ویدیو

خلاصه کتاب “بازاریابی هک رشد” در 3 دقیقه [ویدیو]

بازاریابی هک رشد

مهندسی صنایع// در این ویدیو تنها در 3 دقیقه با خلاصه کتاب “بازاریابی هک رشد” نوشته رایان هالیدی آشنا می شوید.

اصطلاح «هکر رشد» برای اولین بار توسط شان الیس در سال ۲۰۱۰ معرفی شد. او هکر رشد را به طور خلاصه اینگونه تعریف می کند: «کسی که تمام فکر و ذکرش رشد است» و به صورت منظم به اولویت دهی و آزمودن ایده های بازاریابی می پردازد و نتایج آنها را با دقت تحلیل می کند تا ببیند کدام تاکتیک ها بهترین نتیجه را داشته اند و در ادامه ی کار باید بهره برداری بیشتری از آنها شود.

برای کسانی که با بازاریابی آشنایی دارند این تعریف نامش هرچه که باشد، از اصول اولیه ی تقریباً تمام برنامه های بازاریابی است. به بیان صادقانه اگر در فضای فناوری امروز هکر رشد نباشید، بازاریاب خوبی هم نیستید. شاید بهتر باشد اصطلاح هکر رشد را به بازاریاب نسخه ی ۲.۰ تغییر نام دهیم تا اهمیت آن برای تمام سازمان ها، استارتاپ ها و شرکت ها مشخص تر شود.

دانلود ویدیو

درباره نویسنده

محمدجعفر (عادل) بزرگ بشر

مسلط به نرم افزار msp و تدریس آن - همچنین مسلط به نرم افزار های: minitab - Primavera P6 - مهارت های هفت گانه ICDL - فتوشاپ - دارای مدرک شبکه و iso 9001:2008 TUV آلمان - سخنرانی آسانسوری- مدیریت ارتباط با مشتری - متقاعد سازی - مسلط به مباحث مدیریت فرآیند کسب و کار BPM- کار با زبان مدلسازی استاندارد BPMN

نظر داد