جزوه آموزشی

آموزش هنر مزیت شناسی استراتژیک

مزیت شناسی

در هر بازار رقابتی، متعاملین که ارائه کنندگان کالا و خدمات هستند، سعی می کنند با استفاده از ابزارهایی مانند ایجاد تمایز در کیفیت یا قیمت و یا نحوره ارائه و غیره، توجه مشتریان را به خود جلب کنند و کالا و خدمات خود را بیش از دیگران بفروشند. برای ایجاد این تمایزات، شرکت باید استراتژی هایی را به کار گیرد که بتوانند آن را از سایر رقبا پیش اندازد. اما نکته مهم اینجا است که هر کدام از این استراتژی ها لزوما نیازمند وجود مزیت هایی رقابتی در سازمان است که استراتژی بتواند بر آن تکیه کند و مو ثر واقع شود. این فایل به آموزش هنر مزیت شناسی استراتژیک می پردازد.

دانلود فایل

درباره نویسنده

فاطمه انتظار

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه تهران.
دارای سابقه برنامه ریزی تولید پوشاک در گروه کارخانجات هپی لند (منطقه آزاد انزلی).
پژوهش در زمینه ارزیابی عملکرد برونسپاری در سازمان ها.
انجام پروژه ارزیابی کارو زمان در کارخانه سیمکو لاهیجان.
انجام پروژه صف در کانون بازنشستگان شهرستان رشت و ارائه پیشنهادات اجرایی.

نظر داد