مطلب ویژه ویدیو

دوره بازاریابی دیجیتال (با دوبله فارسی) – رایگان

بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از طریق کانال‌های دیجیتال چه آنلاین و چه غیرآنلاین انجام می‌شوددر این روش، از تمامی ظرفیت‌ها و کانال‌های ممکن و موجود در دنیای دیجیتال استفاده می‌شود تا اطلاعات به مشتری یا مصرف‌کننده رسانده شودپس اگر دقت بفرمایید، بازاریابی دیجتال محدود به اینترنت و یا رسانه‌های الکترونیکی نیست.

به بیان دیگر، بازاریابی دیجیتال از دو بخش یا دو فرآیند تشکیل شده است: فشار و کشش.

بخش فشار فرآیندی است که به مصرف‌کننده دسترسی ایجاد می‌کند و بر او تأثیر می‌گذارد. در مقابل بخش کشش فرآیندی است که شما انجام می‌دهید تا زمانی که مصرف‌کننده به دنبال شما گشت شما را بیابد.

پس نتیجه می‌گیریم:

بازاریابی دیجیتال یعنی دستیابی به اهداف بازاریابی با استفاده از روش‌ها و ابزارهای دنیای فناوری دیجیتال.

 بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱:

بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۲:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۳:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۴:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۵:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۶:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۷:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۸:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۹:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱۰:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱۱:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱۲:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱۳:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱۴:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱۵:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱۶:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱۷:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱۸:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۱۹:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۲۰:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۲۱:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۲۲:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۲۳:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۲۴:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۲۵:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۲۶:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۲۷:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۲۸:
بازاریابی در دنیای دیجیتال – قسمت ۲۹:
/صباویژن

درباره نویسنده

محمدجعفر (عادل) بزرگ بشر

مسلط به نرم افزار msp و تدریس آن - همچنین مسلط به نرم افزار های: minitab - Primavera P6 - مهارت های هفت گانه ICDL - فتوشاپ - دارای مدرک شبکه و iso 9001:2008 TUV آلمان - سخنرانی آسانسوری- مدیریت ارتباط با مشتری - متقاعد سازی - مسلط به مباحث مدیریت فرآیند کسب و کار BPM- کار با زبان مدلسازی استاندارد BPMN

نظر داد