جزوه آموزشی

جزوه آموزشی QFD

QFD

امروزه کیفیت و مشتری مداری به عنوان یکی از چالش های جدی رقابتی مطرح شده است و حفظ و گسترش بازارهای داخلی و خارجی، مستلزم ارائه محصولات و خدمات با کیفیت قابل اعتماد از طریق تأمین نیازهای مشتریان در طراحی و تولید محصولات یا به عنوان یکی از ابزار مدیریت ،(QFD) ارائه خدمات است. گسترش عملکرد کیفیت کیفیت جامع امکان تحقق خواسته های فوق را برای صنایع تولیدی و خدماتی فراهم می کند.

درباره نویسنده

محمدجعفر (عادل) بزرگ بشر

مسلط به نرم افزار msp و تدریس آن - همچنین مسلط به نرم افزار های: minitab - Primavera P6 - مهارت های هفت گانه ICDL - فتوشاپ - دارای مدرک شبکه و iso 9001:2008 TUV آلمان - سخنرانی آسانسوری- مدیریت ارتباط با مشتری - متقاعد سازی - مسلط به مباحث مدیریت فرآیند کسب و کار BPM- کار با زبان مدلسازی استاندارد BPMN

نظر داد