بخش نرم افزاری ویدیو

ویدیو آموزشی ایجاد فهرست اتوماتیک در Word

در این ویدئو به شما نحوه ایجاد یک فهرست در نرم افزار Word آموزش داده می شود . فهرستی که در آن سرفصلهای اصلی ، عنوان یا تیترها و همچنین تیترهای زیر مجموعه قرار داشته باشد همچنین به شما آموزش داده می شود که چگونه بتوانید بعد از هر بار ویرایش مطلب ، با چند کلیک ساده بتوانید این فهرست و شماره صفحات آن را بروزرسانی کنید.

درباره نویسنده

محمدجعفر (عادل) بزرگ بشر

مسلط به نرم افزار msp و تدریس آن - همچنین مسلط به نرم افزار های: minitab - Primavera P6 - مهارت های هفت گانه ICDL - فتوشاپ - دارای مدرک شبکه و iso 9001:2008 TUV آلمان - سخنرانی آسانسوری- مدیریت ارتباط با مشتری - متقاعد سازی - مسلط به مباحث مدیریت فرآیند کسب و کار BPM- کار با زبان مدلسازی استاندارد BPMN

نظر داد