دریچه اتصال به آگاهی، برای مهندسان صنایع
کتاب بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ به زبان فارسی
1395/10/12 ساعت 20:16 | نوشته ‌شده به دست محمدجعفر (عادل) بزرگ بشر | ( 0 نظر )

بازاریابی چیست؟ بازاریابی در یک کلام، مدیریت رابطه سودمند با مشتری است. هدف بازاریابی ایجاد ارزش برای مشتری و جذب ارزش در ازای ارزش ایجاد شده است. در بین فعالیتهای مختلف کسب و کار، بیش از همه بازاریابی با مشتری سر و کار دارد. بعضی افراد تصور می کنند که بازاریابی تنها تبلیغ کردن و فروش است. اما ما هر روزه با پیام های بازرگانی تلویزیونی، نام های پستی، آگهی های تبلیغاتی در روزنامه ها و اینترنت بمباران می شویم؛ بنابراین فروش و تبلیغات تنها قسمت نمایان روشهای بازاریابی است که همچون یک قطعه یخ شناور، نیمه نمایان آن بسیار کمتر از کل آن می باشد. 


جزوه کمک درسی MCDM
1395/10/12 ساعت 01:45 | نوشته ‌شده به دست محمدجعفر (عادل) بزرگ بشر | ( 0 نظر )

محتوای این فایل آموزشی:

ANP گام به گام 

ANP سوپر ماتریس

AHP فازی 

TOPSIS فازی 


 
ads
ads
ads
ads
دسته‌ بندی مطالب
بایگانی
تقویم
اسفند 1395
شیدسچپج
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
سایت ابزار ها قالب
ارتباط تلگرامی
telegram