پروژه های دانشجویی

فایل آموزشی راهکارهای ارتباط موثر با مشتری

در کسب و کار امروز سخن از اهمیت مشتریان و نقش آنها در بقای سازمان تازگی ندارد، بسیاری از سازمان ها در تلاشند با پدید آوردن تجربه ای منحصر به فرد برای مشتریان خود،  آنها را هرچه بیشتر وفادار کنند. سازمان های امروز دریافته اند که فراتر از رضایت مشتری باید به سوی مشعوف کردن او حرکت کنند. آموزش برخورد حرفه ای با مشتریان یکی از پراهمیت ترین رویکردها در این زمینه به شمار می آید.

 سمینار راهکارهای ارتباط موثر با مشتری

 

درباره نویسنده

محمدجعفر (عادل) بزرگ بشر

مسلط به نرم افزار msp و تدریس آن - همچنین مسلط به نرم افزار های: minitab - Primavera P6 - مهارت های هفت گانه ICDL - فتوشاپ - دارای مدرک شبکه و iso 9001:2008 TUV آلمان - سخنرانی آسانسوری- مدیریت ارتباط با مشتری - متقاعد سازی - مسلط به مباحث مدیریت فرآیند کسب و کار BPM- کار با زبان مدلسازی استاندارد BPMN

بخش نظرات